برنامه غذایی موثر در لاغری و کاهش وزن کدام است؟
نوشته شده توسط : دکتر علی امیراحمدی

لاغر شدن سریع دغدغه ای است که انسان های بسیاری را در دنیا به خود درگیر نموده است. تنها افرادی که چاق هستند این مشکل را با تمام وجود لمس می کنند. از این رو این افراد به هر کاری دست میزنند، تا تنها چند کیلو از وزن خود را کاهش دهند.

برخی به سراغ رژیم های لاغری سریع می روند. برخی دیگر درگیر انجام جراحی های لاغری می شوند، و برخی دیگر ترجیح می دهند با انجام تمرینات ورزشی سخت، به تناسب اندام دست یابند. پس انتخاب یک روش مناسب برای لاغر شدن، تنها به عهده خود فرد است. 

اما حتی برای داشتن یک رژیم غذایی مناسب نیز، لازم است به پزشک متخصص مراجعه کنید. پزشکی که در این زمینه تخصص بالایی داشته باشد، می تواند به فرد چاق کمک کند تا بدون اسیب به دیگر اندام داخل خود، لاغری سریع را در کوتاه ترین زمان تجربه کند. 

آیا جراحی اسلیو معده برای رسیدن به لاغری سریع موثر است؟

افراد زیادی هستند که به جای استفاده از رژیم های غذایی سخت و تمرینات ورزشی طاقت فرسا، ترجیح می دهند به سراغ روش ساده تری همچون جراحی اسلیو معده روند. اما لازم است بدانید که این روش درمانی، تنها زمانی توسط پزشک متخصص توصیه می شود، که بیمار تمامی مراحل لاغری سریع همچون رژیم غذایی و تمرینات ورزشی را سپری کرده باشد. اما متاسفانه نتیجه دلخواه خود را به دست نیاورده باشد. 

آقای دکتر علی امیر احمدی متخصص و جراح اسلیو معده، پس از آن که تمامی موارد لازم را در خصوص بیمار بررسی می کند، به ایشان بهترین روش رسیدن به را پیشنهاد خواهد کرد. ممکن است شخصی بدون نیاز به جراحی، به تناسب اندام دست یابد. آن هم تنها با یک برنامه غذایی مناسب. 

اما در صورتی که بیماری با روش های دیگر به لاغری سریع نرسد، بدون شک جراحی اسلیو معده می تواند یک روش عالی و مناسب برای لاغر شدن به شمار رود. البته لازم به ذکر است که این روش درمانی هزینه بالایی برای بیمار به همراه خواهد داشت. اما نتیجه ان برای انسان موثر خواهد بود.





:: برچسب‌ها: جراحی لاغری , لاغری سریع , عمل اسلیو معده ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
shahzAD در تاریخ : 1399/8/16/5 - - گفته است :
بسیار خوب بود خیلی استفاده کردیم ممنون


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: